Известие

Collapse
No announcement yet.

Скърцане от носачи на Алфа 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Скърцане от носачи на Алфа 147

    Здравейте!
    Ще купувам 147, фейс от 2006-та или 2008-ма или поне такова е желанието ми. Ходих да огледам една днес от 2006-та, внос от Австрия - добър двигател и някои поизгнили неща отдолу - пружини, дискове и т.н. Има си някои неща за смяна по нея, обаче окачването отпред скърца откъм тампоните, въпреки, че са били смазани наскоро да не скърцат. Най-лошото е, това, което ми казва и механикът ми, с който ходя на огледите, че дори да сложа полиуретавои тампони, скърцането на тази кола щяло да е перманентно, дори да се влошава. Вярно ли е това? Той по принцип работи в серзиза на Пежо, не е случаен човек, предлага ми обслужен Голф 4, кола която ненавиждам, но все пак се съобразява с моето желание да карам друга марка кола. Той по принцип не е и фен на новите коли и кара Ауди 80 по тази причина, но, вярно ли че скърцането от окачването на 147 няма лек? Човек, карал 147 и сменил я за БМВ Е46 ми каза също да не си взимам Алфа, понеже скърцала и тракала отвсякъде, не само окачването, но и пластмасите в салона, но наистина ли няма оправия окачването? От това зависи Алфа ли ще взема или Ауди А3, което макар и почти двойно по-скъпо, поне било със здравината на Голф 4 според същия механик.
    Иначе същата Алфа беше с алуминиеви 17-ки, с които вози доста твърдо и за нашите улици трябва да се сменят и също така воланът беше твърде отзивчив и колата подскача при най-малкото му почукване в някоя посока. Явно е на спорно окачване? Благодаря в аванс за отзивите.

    Някой да има отзиви от автокъща Кончето? Че съм чувал за някаква 156-ца там, която минала през всички автокъщи в София и не можела да се продаде, понеже имала някаква крими история. Сега там също има една 147, която седи вече половин година, падна и цената доста и пак не може да се продаде.
    За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

  • #2
    Хората си купуват алфи защото им харесват и другото е без значение или защото са евтини. Ако не си в тези групи- Ауди.
    Скърцането се оправя, но изисква доста грижи.
    Купуването на ръждясала кола не ми се струва добра идея.
    Last edited by lordliness; d.m.y г., 19:45.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      Откровенността не е лоша, напротив. И аз съм запленен от визията на 147. Макар че, ако трябва да сме откровени, Ауди А3 след 2005-а година въобще не изглежда зле. Проблемът е, че струва минимум 10 бона преди всякакво обслужване, регистрации, затраховки и тем подобни и то максимум от 2006-та, да не говорим за 2008-от която ще струва минимум 12-3К. Но може би във времето парите за него биха се върнали, ако Алфата наистина е така капризна откъм обслужване.
      Колата, за която говоря не съм тръгнал да я взема веднага, ще гледам и други, но ако окачването наистина винаги скърца така, може би ще се ориентирам към А3.
      За А6 примерно механикът ми ми каза, че скърца по същия начин като Алфите и точно преди половин час на улицата се разминах с едно А6 на което скърцането му се чуваше още от 10м отвън.
      А и каквото и да взимам, ще я качим на крикове, да се огледа внимателно отдолу. Ръждата беше по пружините главно и по дисковете. Иначе сервизната история беше водена надлежно.
      Но механикът ми ме предупреди - изрядно купе и лош мотор на кола от Италия или проблеми с купето и добър мотор, както в случая с кола внос от Австрия. Бих взел и от Швейцария, но там цените са дебели и имат същите проблеми с ръжда, като колите внос от Австрия.
      Last edited by novice; d.m.y г., 20:39.
      За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

      Comment


      • #4
        Ето го моето решение!
        http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F0%E5%F8%E5%ED


        http://vbox7.com/play:ca6ce85d6c


        http://vbox7.com/play:c8f39f9862
        Last edited by alfaracer; d.m.y г., 20:34.
        Alfa164 T.S 148++ HP
        Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

        Comment


        • #5
          Носачи се гресират,тампони също.....скърцането се лекува.
          sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
          ALFA ROMEO 2.0JTS ex
          ALFA ROMEO Crosswagon Q4
          Продавам Алфи на части!

          Comment


          • #6
            Прав си, колега, обаче аз не съм любител на ТНТМ.
            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

            Comment


            • #7
              Не е и нужно, просто трябва да се гресират преди монтаж!
              Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

              Comment


              • #8
                alfaracer, какво е положението с експеримента една година по-късно? Приложимо ли е на 147?
                Към oстаналите - като се гресират при монтажа тампоните, колко издържа докато се разскърца пак или до ново смазване/смяна на носачи? Каква марка носачи ползвате и рециклирате ли ги или директно сменяте?
                Last edited by novice; d.m.y г., 02:30.
                За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

                Comment


                • #9
                  Моите горни ги смених преди 2години и до сега не съм чул да скръцне!От долни трудно може да се чуе скърцане, освен ако не са им скъсани маншоните на шарнирите, и от там евентуално!Марката на горните и долните носачи които ползвам е АТЕС.Цялата предница излиза около 250-300лв.(Носачи, накрайници и биалетки)Спестяваш малко пари от банички , слагаш едни тампони от Лада на стабилката и си готов, и те са ми от 2години и още няма троп и скръц.
                  Last edited by stu; d.m.y г., 02:11.
                  Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от novice Покажи съобщение
                    alfaracer, какво е положението с експеримента една година по-късно? Приложимо ли е на 147?
                    Към станалите - като се гресират при монтажа тампоните, колко издържа докато се разскърца пак или до ново смазване/смяна на носачи? Каква марка носачи ползвате и рециклирате ли ги или директно сменяте?
                    оБАДИ СЕ НА "фЕРАРИС"-ТА
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #11
                      За какво да му се обадя? За рециклиране, за нови носачи, за смяна на носачи?
                      Като стана въпрос, какво ви е мнението за тая кола:
                      http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...4&slink=9uleu8
                      На този текстовете на всичките обяви са му типични с това за снеговете по върховете на Апенините, дето се виждали от Тоскана... Читав ли е, заслужава ли си да разкарвам механика ми от другия край на София да я гледаме?
                      Или за тази от Кончето, която взе да залежава половин година и повече:
                      http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...1&slink=9uleu8
                      Last edited by novice; d.m.y г., 02:38.
                      За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

                      Comment


                      • #12
                        Ами той не е само търговец, а и уважаван наш приятел. Знае много повече от всеки друг за скърцащи тампони!
                        Абади му се, бе, а пък после...
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от mordohy
                          Значи нямаш работа в технически форуми!
                          Тука се опитваме да си помогнем един на друг, а ти ни обясняваш, колко е добре да си купиш нещо друго!
                          Да, може и да си прав, но такива идеи и начин на мислене са добри за "бг Мама". Там си говорете за нещата, на които не е нужно да имаш технически проблеми, а само "ебачки". По аналогия със стария виц.
                          Изобщо сбъркал си форума!
                          Боже, Боже-е-е, колко мъка има по тоя свят, Боже! Каквото и да кажеш ми е все тая, а това което съм написал за окачването са очевидни факти, даже и за потребителите на BG mamma. За едно си прав, опитвате се да си помогнете. Но в 80 процента от случаите колеги с проблем вместо да закарат колата в сервиз в продължение на месеци постват разни творения и предположения, а проблемът си остава, сменят се здрави части със здрави. И всичко това за да спести едни 20-30 лева за диагностика в клубен сервиз, където вероятността да отстранят проблема е в пъти повече. Е да, ама разбираш ли не всеки имал финансовата възможност да закара колата си в сервиз. И същите тези сменят здрави дебитомери, ламбда-сонди, TPS-и и прочие със здрави, очевидно проблемът не е във финансовите възможности, а в това за пореден път да се докаже българският технически гений. И мен не бе бият парите през ръцете, и аз ремонтирам някои неща сам, но само тези, които са по силите ми, за по-сложните отивам във форумен сервиз, там ми отстраняват проблема и ми спестяват излишните нерви и главоболия. Моето убеждение е, че компромиси по отношение на ремонти, пряко касаещи безопасността и извършени на принципа на ТНТМ-то и то особено в случаите, когато се ремонтира нещо по спирачната система, а ти не си го правил никога и си се доверил на написаното някъде от някой си са немислими. Мисля, че схващаш за какво говоря и съм сигурен, че си съгласен с това.
                          Last edited by dansguardian; d.m.y г., 10:00.
                          Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                          Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                          Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                          Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                          Comment


                          • #14
                            20 000км. горе долу толкоз изкарва окачването с нови части от магазините.
                            И почва да потропва.

                            Тия дето слагали носачи и карали по 50-100 000км .... на новобранките да ги разправят.
                            ex - 147 16v multijet

                            Comment


                            • #15
                              50000 километра може да изкарат, ама в Италия. Жабарите от къде да знаят, че творенията им ще се карат на луната???
                              Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                              Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                              Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                              Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                              Comment

                              Working...
                              X